III Konferencja ogólnopolska
Co zamiast stopni? Siła współpracy
20 - 21 marca 2025 r.
Concordia Design, Wyspa Słodowa 7, Wrocław
Po raz trzeci zapraszamy społeczność dyrektorów i nauczycieli oraz osoby ich wspierające, którym bliska jest idea szkoły bez ocen cyfrowych w ocenianiu bieżącym, która wspiera rozwój ucznia i pomaga im w osiąganiu celów. Tematem wiodącym konferencji będzie współpraca. Współpraca uczniów w czasie uczenia się oraz nauczycieli w planowaniu swojej pracy i pracy z uczniami.
Spotykamy się po raz kolejny, by wspierać się w zmianie podejścia do oceniania bieżącego, wzajemnie się inspirować, wymieniać doświadczeniami oraz dzielić się dobrymi praktykami.
Spotykamy się by budować i wzmacniać społeczność szkół odchodzących od stawiania stopni w ocenianiu bieżącym i zwinnym zarządzaniu oraz inspirować do zmiany edukacyjnej, szkolnej rzeczywistości
W czasie pierwszego dnia konferencji zapraszamy do udziału w trzech wizytach studyjnych w trzech szkołach zwinnie planujących swoją pracę oraz podejmujących wyzwanie pracy bez stopni.
W czasie wizyt zajęcia na żywo, praca projektowa uczniów, efekty pracy projektami interdyscyplinarnymi i zwinne zarządzanie w praktyce.
Wszystko o współpracy podczas konferencji innej niż wszystkie.
W drugim dniu zwinnej konferencji przywitamy Was w najładniejszej sali konferencyjnej Wrocławia, gdzie słuchając wykładów, podobnie jak w poprzednich latach, utrwalicie ich treści współpracując nad zadaniami przygotowanymi przez ekspertów, siedząc przy okrągłych stołach. Zgodnie z Waszymi oczekiwaniami, zgłoszonymi w czasie poprzedniej konferencji, do wystąpień wykładowców przygotowaliśmy podest.
Fundacja Szkoła bez ocen i Instytut Zwinnej Edukacji.
CZY TA KONFERENCJA JEST DLA CIEBIE?
z całą pewnością TAK, jeśli:
Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób zorganizować efektywną współpracę w procesie uczenia się uczniów z perspektywy nauki i praktyki.
Potrzebujesz wzmocnić swoje kompetencje w zakresie udzielania informacji zwrotnej podczas pracy grupowej i monitorowania postępów uczniów.
Jeżeli chcesz zobaczyć, w jaki sposób nauczyciele planują interdyscyplinarne zadania edukacyjne w zwinnej formule.
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
- wzmocnisz swoje kompetencje w zakresie organizowania współpracy ucznôw na zajęciach;
- nabędziesz wiedzy na temat neurobiologicznych podstaw współpracy;
- dowiesz się, jak ważna jest współpraca przy uczeniu się i budowaniu relacji;
- doświadczysz pracy zespołowej uczniów przy realizacji zadań edukacyjnych i projektów;
- zobaczysz podczas obserwowanych zajęć nowoczesną organizację procesu uczenia i współpracę w praktyce;
- poznasz nowe metody pracy zespołowej;
- dowiesz się jak projektować interdyscyplinarne zajęcia międzyprzedmiotowe we współpracy pomiędzy nauczycielami;
- zobaczysz w jaki sposób zespoł uczniów może dokonywać ewaluacji swojej pracy;
- dowiesz się jak dobrze zorganizowana współpraca wspiera procesy motywacyjne uczniów;
- zobaczysz w jaki sposób udzielać informacji zwrotnej uczniowi w czasie pracy zespołowej;
- nauczysz się wykorzystywania sztucznej inteligencji do organizowania pracy zespołowej uczniów;
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
PLAN KONFERENCJI
Dzień pierwszy - 20 marca 2025 r.
Zbiórka i przejazd autokarami Miejsce: parking Hotel HP Park Plaza ul. Bolesława Drobnera 11-13, 50-257 Wrocław. WYJAZD 9.00
Szkoła Podstawowa im. Władysław Broniewskiego nr 64 we Wrocławiu ul.Wojszycka 1, 53-006 Wrocław
I. „Współpraca uczniów na zajęciach” – obserwacje organizacji procesu uczenia na lekcjach.
- zobaczysz współpracę uczniów jako jeden z elementów procesu uczenia,
- zaobserwujesz realizację zadań edukacyjnych przez uczniów,
- zobaczysz jak praca w zespole przekłada się na indywidualne osiągnięcia ucznia w realizacji podstawy programowej,
II. „Współpraca nauczycieli w zwinnych zespołach scrumowych” – centrum zwinnego zarządzania dyrektorki – Karoliny Mitelskiej i zespołu scrum masterów SP 64.
- weźmiesz udział w rozmowie na temat zwinnego planowania zadań rozwojowych nauczycieli realizujących wyzwania wprowadzania szkoły bez stopni,
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łagiewnikach ul. Jedności Narodowej 38, 58-210 Łagiewniki
I. „Przestrzeń sprzyjająca realizacji projektów międzyprzedmiotowych” – obserwacja efektów realizacji projektów przez nauczycieli i przestrzeni szkolnej.
- zobaczysz przestrzeń szkolną umożliwiającą współpracę uczniów na zajęciach i inie tylko;
- usłyszysz i zobaczysz efekty realizacji projektów;
- zobaczysz jak pracę w zespole przekłada się na indywidualne osiągnięcia ucznia w realizacji podstawy programowej;
II. „Planowanie długoterminowe w szkole” – praca zespołowa nauczycieli nad realizacją celów rozwojowych palcówki.
- zobaczysz dokumenty planowania długoterminowego
Przejazd do Bielawy
II Ekologiczna Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima nr 7 w Bielawie
Osiedle Włókniarzy 10, 58-260 Bielawa
I. „Współpraca uczniów w działaniach projektowych” – obserwacja uczniów realizujących projekty .
- zobaczysz zespołową pracę uczniów na zajęciach podczas realizacji projektów
- zapoznasz się ze sposobem planowania działań międzyprzedmiotowych przez nauczycieli w zespołach scrumowych
- zobaczysz jak pracę w zespole przekłada się na indywidualne osiągnięcia ucznia w realizacji podstawy programowej
II. „Zwinne projektowanie przez nauczycieli zadań interdyscyplinarnych” -współpraca nauczycieli w zwinnych zespołach scrumowych
- zobaczysz zwinne narzędzia planowania zadań projektowych przez nauczycieli w zespołach scrumowych
Ok. 16.00 – Powrót autokarami do Wrocławia – miejsce: parking Hotel HP Park Plaza ul. Bolesława Drobnera 11-13, 50-257 Wrocław
16.00 – 19.30 – Poszukiwanie krasnali podczas samodzielnych wypraw po Wrocławiu – jest ich około 600
19.30 – 23.00 – kolacja, rozmowy o edukacji i dyskusje przy zwinnej kolacji – możliwe różne formy dyskusji;
Miejsce: Sala Rotunda Hotel HP Park Plaza ul. Bolesława Drobnera 11-13, 50-257 Wrocław
Dzień drugi - 21 marca 2025 r.
8.45 – 9.00 – „Współpraca bez stopni – jako realizacja celów kształcenia i polityki oświatowej państwa.”
Wystąpienia gości:
9.00 – 9.45 – dr hab. Joanna Mytnik prof. Politechniki Gdańskiej „Jak mózg postrzega stopnie? Neuronaukowe spojrzenie na proces motywacji do uczenia się i współpracę;
9.45 – 10.15 – Justyna Durszewicz, Jarosław Durszewicz “Współpraca budowana na wartościach w zwinnych zespołach scrumowych elementem niwelowaniem dysfunkcji pracy zespołowej”;
10.15 – 10.45 – Małgorzata Siergiej „Metoda harcerska w edukacji. Jak uczyć współpracy i wspierać kreatywność na lekcjach języka polskiego?”;
10.45 – 11.00 – przerwa kawowa
11.00 – 11.30 – dr Marek Kaczmarzyk prof. Uniwersytetu Śląskiego “Dyskretny urok oceny czyli co ma wspólnego neurobiologia współpracy z kompetencja oceniania siebie i innych?” on-line;
11.30 – 12.15 – Jarek Durszewicz „Współpraca bez stopni uczniów na lekcjach rozwijająca myślenie analityczne” – przy realizacji projektów interdyscyplinarnych.;
12.15 – 13.00 dr hab. Sylwia Jaskulska prof. Uniwersytetu Adama Mickiewicza „Czy ocenianie wewnątrzszkolne może nie być barierą współpracy uczniowskiej”;
13.00 – 13.30 – dr Łukasz Srokowski „Praktyka współpracy uczniów w szkole na etapie szkoły średniej”;
13.30 – 14.00 – obiad
14.00 – 14.45 – Marta Orbitowska, Paulina Orbitowska- Fernandez „Zespoły, które Inspirują: Klucz do Rozwoju Kluczowych Kompetencji z eduScrum”;
14.45 – 15.15 – dr Przemysław Pieczyński „Psychologiczne postawy współpracy w działaniu”;
15.15 – 16.00 – Dariusz Martynowicz „Wsparcie AI i nowoczesnych technologii we współpracy uczniów w uczeniu się”;
16.00 – 16.15 – Zakończenie
POZNAJ NASZYCH PRELEGENTÓW
dr hab. Joanna Mytnik prof. Politechniki Gdańskiej Dyrektorka Centrum Nowoczesnej Edukacji.
Jestem liderką zespołu Centrum Nowoczesnej Edukacji na Politechnice Gdańskiej (od 2020), biolożką, badaczką, wykładowczynią akademicką. Moją pasją jest projektowanie ekosystemów uczenia się w oparciu o najnowsze wyniki badań neuronaukowych i w uważności na potrzeby drugiego człowieka. Jestem przeciwniczką stopni szkolnych i opresyjnego systemu edukacyjnego.
„Jak mózg postrzega stopnie? Neuronaukowe spojrzenie na proces motywacji do uczenia się i współpracę”
- poddasz krytycznej analizie różne modele oceniania w oparciu o wyniki badań naukowych
- zrozumiesz proces motywacji i jego związek z różnymi rodzajami oceniania
- poznasz i refleksyjnie przeanalizujesz źródła motywacji do uczenia się w kontekście współpracy.
dr Marek Kaczmarzyk prof. Uniwersytetu Śląskiego
Doktor w zakresie nauk biologicznych, nauczyciel, wykładowca, profesor Uniwersytetu Śląskiego neurodydaktyk i matematyk doktor w zakresie nauk biologicznych
„Dyskretny urok oceny czyli co ma wspólnego neurobiologia współpracy z kompetencja oceniania siebie i innych?”
- poznasz kompetence oceniani siebie i innych
- dowiesz się jakie są neurobiologiczne podstawy współpracy.
dr hab. Sylwia Jaskulska prof. Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Sylwia Jaskulska, prof. UAM dr hab., pedagożka, pracuje na stanowisku profesora i jest prodziekanem na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Autorka, współautorka i współredaktorka kilku książek o szkole i kilkudziesięciu innych tekstów.
Członkini Rady Programowej Ośrodka Koordynacyjno-Programowego Kształcenia Nauczycieli. Zastępczyni redaktor naczelnej „Rocznika Pedagogicznego”. Prowadzi szkolenia dla szkół jako: Sylwia Jaskulska-Spotkania Edukacyjne.
„Czy ocenianie wewnątrzszkolne może nie być barierą współpracy uczniowskiej?”
- podejmiesz krytycznej analizy różnych modeli oceniania z perspektywy stymulowania współpracy i rywalizacji w grupie
- przeanalizujesz powody, dla których określone modele oceniania są preferowane w szkołach
- przeprowadzić analizę własnego sposobu oceniania i zaprojektować zmiany.
Justyna Durszewicz - członkini zarządu Fundacja Szkoła bez ocen.
Członek zarządu Fundacji Szkoła bez ocen, pracuje w: Instytut Zwinnej Edukacji, twórca modelu adaptacji Scrum w szkole – zwinne zarządzanie, trener biznesu, trener wspomagania, trener zwinnej zmiany coach indywidualny, zespołowy i grupowy, nauczyciel, dyrektor, product owner, scrum master.
Pasjonatka zwinnych technik pracy zespołowej zarówno dorosłych, jak i uczniów i dzieci Dzieli się umiejętnością wdrażania Scrum w edukacji i zwinnego zarządzania, metodyki pracy przez działanie z dziećmi i uczniami.
„Współpraca budowana na wartościach w zwinnych zespołach scrumowych elementem niwelowaniem dysfunkcji pracy zespołowej”
- dowiesz się na jakich wartościach budowana jest praca zespołow w zwinności
- poznasz dysfunkcje pracy zespołowej i zwinne rozwiązania na ich niwelowanie.
Jarek Durszewicz - Prezes Fundacji Szkoła bez ocen
Pasjonat efektywnych metod, które umożliwiają uczniom przejęcie odpowiedzialność za swoje uczenie się. Przeprowadza szkoły przez proces odejścia od stopni. Pokazuje rozwiązania edukacyjne z innych systemów edukacji.
„Współpraca bez stopni uczniów na lekcjach rozwijająca myślenie analityczne”
- dowiesz się w jaki sposób projektować zadania interdyscyplinarne realzowane we współpracy
- poznasze efekty realzaji przeprowadzonych w zwinnych szkołach projektów
- dowiesz się w jaki sposób udzielać informacji zwrotnej i realizować cele oceniania w pracy zepołowej.
Marta Orbitowska
Trenerka eduScrum od 2018 roku, wraz z siostrą, Pauliną, sprowadziła eduScrum do Polski. Agile Coach, Scrum Master, praktyk Kanban, jako doradca wspiera biznes oraz edukację w budowaniu postaw opartych na podejściu zwinnym (ang. Agile). Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży IT, w koordynowaniu pracy zespołów i zarządzaniu procesami.
„Zespoły, które Inspirują: Klucz do Rozwoju Kluczowych Kompetencji z eduScrum"
- Rozwijanie umiejętności współpracy wśród uczniów: Dowiesz się, jak tworzyć zespoły, które sprzyjają rozwijaniu kompetencji społecznych, takich jak budowanie relacji, skuteczna komunikacja i praca zespołowa.
- Wspieranie krytycznego myślenia i kreatywności: Poznasz strategie doboru, które pomagają uczniom w efektywnym rozwiązywaniu problemów i tworzeniu nowych, innowacyjnych pomysłów w zróżnicowanych zespołach.
- Budowanie środowiska sprzyjającego komunikacji: Nauczysz się, jak poprzez świadomy dobór uczniów w zespoły stworzyć przestrzeń, w której każdy członek może wyrazić swoje opinie, słuchać innych i uczyć się wzajemnego szacunku.
- Skuteczniejsze osiąganie celów edukacyjnych: Zrozumiesz, jak dobór zespołów wspiera realizację programu nauczania poprzez zwiększenie zaangażowania uczniów i poprawę efektywności ich pracy.
Paulina Orbitowska-Fernandez
Trenerka eduScrum od 2018 roku, wraz z siostrą, Martą, sprowadziła eduScrum do Polski. Trenerka Porozumienia bez Przemocy (ang. NVC, Nonviolent Communication), coach, mediatorka, nauczycielka akademicka oraz praktyk Resonat Healing, była dyrektorka szkoły oraz nauczycielka w Polsce i Meksyku.
„Zespoły, które Inspirują: Klucz do Rozwoju Kluczowych Kompetencji z eduScrum" (opis korzyści powyżej)
dr Łukasz Srokowski - socjolog edukacji, założyciel sieci szkół NAVIGO
Socjolog, trener, edukator. Twórca grupy Navigo Edukacja, w skład której wchodzą Autorskie Szkoły Podstawowe Navigo we Wrocławiu, Poznaniu oraz Warszawie oraz Autorskie Liceum Navigo we Wrocławiu
„Praktyka współpracy uczniów w szkole na etapie szkoły średniej”
- zyskasz lepsze zrozumienie, jak można wpleść różne modele współpracy w realizację podstawy programowej w liceum
- poznasz praktyczne pomysły na budowanie współpracy uczniów
- zapewnisz lepsze zrozumienie, dlaczego nauka współpracy jest kluczową kompetencją przyszłości.
dr Przemysław Pieczyński - psycholog sportu
Doktor nauk o kulturze fizycznej, psycholog sportu, trener mentalny, coach, trener biznesu, psychodietetyk, doradca zawodowy, kinezjolog, a przede wszystkim pasjonat i entuzjasta wydobywania ludzkiego potencjału.
„Psychologiczne postawy współpracy w działaniu”
- poznasz na czym polega praktyczny kształtowanie umiejętności komunikowania się
- dowiesz się jak współpraca w działaniu prowadzi do akceptacji inności
- doświadczysz budowanie wzajemnego zaufania we współpracy i przeniesiesz to na pracę z uczniami.
Małgorzata Siergiej - dyrektorka Szkoły Podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Olsztynie
Z wykształcenia filolog polski i logopedka ze specjalnością logopedia medialna. Instruktorka Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej w stopniu harcmistrzyni. Rodowita olsztynianka. Pracuje jako dyrektor Szkoły Podstawowej nr 13 im. KEN w Olsztynie i polonistka, z pasją oddając się uczeniu dzieci i młodzieży języka ojczystego, z uwzględnieniem poprawnej wymowy.
W 2022 roku otrzymała tytuł honorowy Profesor Oświaty. W wolnych chwilach lubi spędzać czas przy książkach, w teatrze lub górach. Prywatnie mężatka, matka czworga dzieci.
„Metoda harcerska w edukacji. Jak uczyć współpracy i wspierać kreatywność na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej?”
- Rozwijanie współpracy wśród uczniów poprzez pracę w małych grupach i stopniowanie trudności
- Integracja klasy poprzez współdziałanie i grywalizację
- Budowanie umiejętności praktycznych, takich jak komunikacja, kreatywne rozwiązywanie problemów, samodzielność i odpowiedzialność.
Dariusz Martynowicz - nauczyciel roku 2021, trener, edukator.
Nauczyciel języka polskiego, Nauczyciel Roku 2021, edukator, trener. Fascynat kreatywności i nowoczesnych technologii. Zwycięzca wielu ogólnopolskich konkursów dotyczących wykorzystania ICT w szkole i fan projektów interdyscyplinarnych oraz relacyjności w edukacji i pracy projektowej. Członek grupy SUPERBELFRZY RP w latach 2014-2022.
„Wsparcie AI i nowoczesnych technologii we współpracy uczniów w uczeniu się”
- Dowiesz się jak w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji oraz nowoczesnych technologii w procesie nauczania, szczególnie w zakresie wspierania współpracy uczniów oraz ich świadomości i motywacji w procesie uczenia się.
- Dowiesz się, jak zastosować narzędzia AI, aby dostosować proces nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów, co pozwoli lepiej wspierać różne style uczenia się i tempo przyswajania wiedzy.
- Poznasz sposoby pobudzania uczniów do refleksji nad własnym procesem uczenia się.
- Rozwiniesz u uczniów umiejętności cyfrowe, które są niezbędne w XXI wieku i które uczeń może wykorzystać w zakresie edukacji i dążenia do własnego rozwoju.
OPIS ODWIEDZANYCH SZKÓŁ
Szkoła Podstawowa nr 64 im. Władysława Broniewskiego we Wrocławiu
Jest to „szkoła dialogu”, otwarta na zmiany, w której od września tego roku nie ma dzwonków. Realizujemy wieleprzedsięwzięć, które budują społeczność szkolną, ale też wprowadzamy nowości, jak na przykład myślenie krytyczne, zwinne zarządzanie i zwinne zespoły scrumowe. Aktualnie jesteśmy w procesie odejścia od ocen cyfrowych na rzecz informacji zwrotnej. SP 64 to
miejsce przyjazne dla uczniów, nauczycieli i rodziców. W szkole funkcjonują dwa chóry, które zdobywają wysokie miejsca w konkursach i przeglądach oraz Szkolna Orkiestra Dęta. Stawiamy również na młodych sportowców w dziedzinie siatkówki i koszykówki. Staramy się, by każdy uczeń czuł się zaopiekowany i z przyjemnością przychodził na lekcje.
Dyrektor Karolina Mitelska
Dyrektorka Szkoły Podstawowej nr 64 we Wrocławiu od 2014r., polonistka, oligofrenopedagog, reżyser teatru dzieci i młodzieży, absolwentka Akademii Zwinnego Dyrektora. Wprowadza zmiany, zwłaszcza takie, które pomagają się uczniom uczyć, a nauczycielom rozwijać ich kompetencje. Lubi swoją pracę, a przede wszystkim ludzi, z którymi pracuje.
Ekologiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. J. Tuwima w Bielawie
„Chcemy, żeby w naszej szkole wszyscy uczyli – uczyli się z Radością, aby każdy swobodnie i odważnie (jak Tuwim) mógł rozwijać swoje skrzydła z szacunkiem do siebie, do drugiego człowieka i do przyrody. Pomagamy uczniom rozwijać te skrzydła swobodnie i odważnie, bo podążamy za ich potrzebami i potencjałem. Pracujemy na zasadach relacji opartych na wzajemnym szacunku. Stawiamy na rozwój kompetencji przyszłości, dlatego pracujemy metodą projektu. Oceny zmieniamy w proces informacji zwrotnej, który wskazuje na to, czego uczniowie się nauczyli – jakie zdobyli umiejętności i jaką wiedzę posiadają oraz czego i jak mają się uczyć. Dbamy o dobrostan, chcemy, żeby każdy czuł się w szkole „jak w domu”.
Dyrektor Aneta Tyniów
Dyrektorka Ekologicznej Szkoły Podstawowej nr 7 w Bielawie; mgr edukacji wczesnoszkolnej; ukończyłam studia podyplomowe z polonistyki. Od początku swojej pracy pedagogicznej poszukuję alternatywnych, dla systemowej edukacji, rozwiązań skierowanych na działania uczniów, ich samoświadomość uczenia się, a przy tym czerpanie radości z nauki i jej efektów – na etapie szkoły podstawowej to przygotowanie każdego dziecka do odkrywania siebie.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łagiewnikach
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łagiewnikach to wyjątkowe miejsce, gdzie nauka łączy się z wartościami i budowaniem relacji. Nasza placówka kładzie ogromny nacisk na rozwój uczniów nie tylko w zakresie wiedzy, ale także umiejętności współpracy, wzajemnego szacunku i zaangażowania społecznego.
To szkoła, która traktuje każdego ucznia indywidualnie, dostrzegając jego potencjał i pomagając go rozwijać.
Charakterystyczną cechą szkoły jest także realizacja licznych projektów edukacyjnych i społecznych. Uczniowie mają okazję uczestniczyć w innowacyjnych programach, warsztatach, a także akcjach angażujących lokalną społeczność. Placówka stawia na nowoczesne metody nauczania, ale nie zapomina o wartościach moralnych i kształtowaniu postaw, czerpiąc inspirację z życia i nauk Jana Pawła II. Szkoła jest w projekcie odejścia od stawiania stopni.
Szkoła wyróżnia się także przyjazną atmosferą, w której każdy czuje się ważny. To miejsce, gdzie dzieci nie tylko zdobywają wiedzę, ale także uczą się być odpowiedzialnymi, empatycznymi i otwartymi ludźmi.
Dyrektor Mariola Początek
Dyplomowany nauczyciel matematyki i fizyki, dyrektor od 2003r. Coach kognitywny, trener. Od wielu lat jestem ciągle w drodze poszukując najlepszego wymiaru edukacji.
CENA
1120 zł
Cena zawiera:
Koszt udziału w konferencji – 1120 złotych obejmuje:
- koszty organizacji konferencji,
- przejazdy na wizyty studyjne,
- przerwy kawowe, kolację integracyjną,
- obiad w pierwszym dniu,
- lunch w drugim dniu,
- materiały konferencyjne.
Rezerwacji noclegów każdy zainteresowany uczestnik dokonuje indywidualnie za naszym pośrednictwem w Hotelu Park Plaza z dedykowanymi dla naszej konferencji cenami:
Pokój jednoosobowy – 360 złotych za dobę ze śniadaniem.
Pokój dwuosobowy – 460 złotych za dobę ze śniadaniem /w tym przypadku prosimy o wskazanie osoby, z którą dzielić chcemy pokój/.
Na życzenie uczestnika konferencji koszt noclegów może być doliczony do faktury za udział w konferencji. Potrzebę dopisania ceny noclegu do faktury za konferencję prosimy KONIECZNIE zaznaczyć w arkuszu zgłoszenia.
Hotel Park Plaza znajduje się w centrum miasta naprzeciw Wyspy Słodowej. Na wyspie, w sali widokowej Concordia Design odbędzie się nasza konferencja. Wieczorem, w sali Rotunda Hotelu Plaza Park spotkamy się na wspólnej kolacji.
We wszelkich sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Jarosławem Durszewiczem tel. 728 865 802 lub jarekdinstytut@gmail.com
KIM JESTEŚMY
Jesteśmy Fundacją Szkoła bez ocen i naszym celem jest inspirowanie do głębokich zmian w obszarze edukacji. Przez ostatnie lata działalności staramy się pokazać nowe podejście, które zastąpi tradycyjny system oceniania i zarządzania w szkołach.
Jesteśmy grupą nauczycieli, dyrektorów, a jednocześnie trenerów, którzy postanowili zrobić coś ważnego dla edukacji. Mamy odwagę mówić prosto o tym co nie działa i posiadamy kompetencje do wspomagania we wprowadzaniu efektywnych rozwiązań w szkołach i przedszkolach.
Posiadamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu ogólnopolskich projektów, które mają na celu zmianę sposobu uczenia, zarządzania szkołami oraz pracy zespołowej nauczycieli. Jesteśmy również ekspertami w pracy z uczniami bez stosowania tradycyjnych ocen oraz podręczników.
Wierzymy, że szkoła powinna być miejscem, gdzie każdy uczeń ma możliwość samodzielnego dochodzenia do wiedzy, bez presji ocen cyfrowych. Dzięki temu staje się odpowiedzialny za swój rozwój i posiada kompetencje do funkcjonowania we współczesnym świecie.
Odwiedzamy szkoły i przedszkola za granicą, aby obserwować efektywne rozwiązania i proponować implementowanie najlepszych działań. DzięKi tym wszystkim rozwiązaniom chcemy zapewnić naszym uczniom najwyższy poziom nauczania i przygotować ich do skutecznego funkcjonowania w dzisiejszym świecie.