O nas

Zespół

POZNAJ NAS

Jarosław
Durszewicz

Prezes Fundacji Szkoła bez ocen, ekspert prawa oświatowego, trener zwinnej zmiany

Uczyć myślenia, a nie odtwarzania. Zarządzać z szacunkiem wobec wszystkich pracowników. Planować i działać skutecznie i efektywnie. Łamać schematy w zakresie oceniania i egzaminowania.

Justyna
Durszewicz

Członek zarządu Fundacji Szkoła Bez ocen, trener biznesu, trener zwinnej zmiany, coach indywidualny i zespołowy

Dzielić się przywództwem z zespołem! Jestem pasjonatką zwinnych technik pracy zespołowej zarówno dorosłych, jak i uczniów. Ważne dla mnie są relacje w zespole, wspólne określanie celów.

Elżbieta
Polak

Członek rady Fundacji Szkoła bez ocen, trener zwinnej zmiany

Uczyć efektywnie! Moja praca jest moją pasją i zaangażowaniem i pasją tą zarażam innych. Uważam, że w pracy ważna jest wiedza, umiejętności, właściwa postawa.

Joanna
Wójtowicz

Członek rady Fundacji Szkoła bez ocen, trener zwinnej zmiany

Uczyć, nie nudzić! Pokazywać kierunki rozwoju, poszerzać uczniom horyzonty, by sami podejmowali wysiłek kształtowania siebie. Jestem wielką entuzjastką myślenia wizualnego i budowania notatek z użyciem sketchnotingu.

Milena
Sobótka

Członek rady Fundacji Szkoła bez ocen, trener zwinnej zmiany

Język przepustką do świata. W szczególności wczesne osłuchiwanie dziecka z językiem angielskim poprzez bezpośrednią immersję i dwujęzyczność nienatywną. Lubię testować to co jest nowe i inne. Nie boję się wyzwań i z chęcią wdrażam innowacyjne pomysły w proces uczenia się. Działam zespołowo poprzez Scrum w edukacji!

Aneta
Ludwikowska

Trener zwinnej zmiany

Polubić się z matematyką? Oczywiście – jeśli się uczymy myślenia, a nie powielania schematów. Marzy mi się szkoła, w której uczeń ma autonomię, sam decyduje, jak dojdzie do rozwiązania problemu. Cenię sobie relacje i nie boję się wyzwań. Lubię nowinki metodyczne, sprawdzam różne techniki pracy, by przekonywać, że matematyka nie gryzie…

Izabela Knul

Trener zwinnej zmiany

Holistyczna edukacja! Integrowanie różnych dziedzin wiedzy oraz umiejętności emocjonalnych i społecznych. Rozwijanie postaw otwartości na zmiany i gotowości do uczenia się przez całe życie.

Jestem pasjonatką kształtowania kompetencji proinnowacyjnych już od przedszkola. Agile jest moją filozofią pracy.